Servisní koordinátor

Technické vybavení

Jste technicky založený člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi z různých oborů? Je vaší předností analytické uvažování a schopnost rychle se rozhodnout a předvídat, jaké opravy budou potřeba a tedy jaké náhradní díly vybrat? Pokud se navíc kamarádíte s MS Office, rádi vás přivítáme v našem týmu.

Jaká je náplň této pozice?

Na pozici Servisního koordinátora hledáme systematického člověka, který dokáže efektivně řídit průběh servisních zakázek – od přijetí požadavku až po finální zpětnou vazbu od zákazníka. Vzhledem k povaze práce vás čeká kombinace kancelářské práce s občasnými výjezdy. Očekáváme tedy aktivního kolegu, který se nebojí operativně řešit problémy a komunikovat se zákazníky i servisními techniky.

Vaší povinností bude efektivní plánování servisních zásahů a zajišťování dostupnosti náhradních dílů. Očekáváme, že budete se zákazníkem komunikovat o průběhu zakázky a zajistíte její úspěšné dokončení. 

Praxi nepotřebujete. Pokud máte zájem o techniku a chuť se učit – zaškolíme si vás. 

Místo výkonu práce: Jihlava

S jakými dovednostmi můžete uspět?

  • Technické myšlení a schopnost orientace ve výkresové dokumentaci a elektrotechnických schématech

  • Analytické myšlení a schopnost odhadnout možnou příčinu poruchy

  • Organizační schopnosti – koordinace techniků a servisních zásahů

  • Zodpovědnost – tvorba a zasílání cenových nabídek zákazníkovi

  • Výborné komunikační schopnosti – interakce se zákazníky, techniky i zahraničními dodavateli

  • Odolnost vůči stresu – okamžité a efektivní řešení vzniklých situací

  • Samostatnost – schopnost dělat rozhodnutí bez neustálé konzultace s nadřízenými

  • Časová flexibilita – ochota v případě potřeby zůstat déle

  • Znalost AJ na úrovni B2 – nutná pro komunikaci s výrobními závody v zahraničí (Itálie, Finsko)

  • Práce v MS Office a interním systému – zadávání a vyhodnocování servisních zakázek

  • Řidičský průkaz sk. B – občasné výjezdy ke klientům

Co vám nabízíme?

  • Mzdu 40.000 Kč – 70.000 Kč – podle zkušeností

  • Služební automobil – v počátku pro pracovní účely, po zaučení i k soukromému využití

  • Notebook, telefon

  • Interní i zahraniční školení

  • Možnost profesního růstu –  začít jako koordinátor a postupně se vypracovat do různých technických či obchodních rolí

  • Obědy a občerstvení na pracovišti

  • Firemní akce, teambuildingy, večírky

Mám zájem o pozici
Kontakt na recruitera

Podobné nabídky

13. platUbytování zdarmaVhodné pro cizince
13. platUbytování s příspěvkemVhodné pro cizince
Bonusy za docházkuPříspěvek na stravováníUbytování zdarmaVhodné pro cizince
Dovolená navícTechnické vybavení